Poslední novinky

10.09.2018

Hledáme nového kolegu do týmu!

Do našeho týmu opět hledáme technika na oddělení výstavby. Vzdělání nehraje roli, stejně jako dosavadní pracovní zkušenosti. Důležitá je spolehlivost, zručnost, schopnost improvizovat a ochota ... více

28.02.2017

Rychlá akce pro zájemce

Máme pro Vás rychlou akci! Objednejte si od nás novou přípojku do 10.3.2017 17:00 a získáte první 2 měsíce připojení zdarma! Objednávky přijímáme na info@mx-net.cz ... více

Další aktuality

Pevná telefonní linka pro firmy

Technologie VoIP nepředstavuje jen levné volání přes internet pro domácnosti, ale naopak i nejmodernější a v dlouhodobém horizontu nejlevnější metodu pevné komunikace.

Mezi základní klíčové výhody této technologie patří:

Férové účtování

Technologie VoIP je obecně známá pro svou nízkou cenu hovorného, což platí i pro náš produkt, jak se můžete přesvědčit v ceníku. Méně známou vlastností služby je však způsob jejího účtování. U běžné pevné telefonní linky je obvyklé účtování 120+60, v lepším případě 60+60, což znamená, že po prvních dvou minutách je účtováno po minutách, nebo, ve druhém případě, po první minutě po minutách. Za hovor trvající 30s tak v prvním přídě zaplatíte cenu dvou minut, ve druhém případě cenu celé jedné minuty. U naší VoIP služby účtujeme v režimu 1+1, takže za hovor trvající 30s zaplatíte cenu poloviny jedné minuty. Platíte tak skutečně jen to, co reálně provoláte. Tento způsob účtování se ve firmách s typicky krátkými délkami hovoru dokáže na celkovém vyúčtování projevit až několikatisícovými úsporami.

Jednotná infrastruktura

Plným přechodem na technologii VoIP výrazně snížíte CAPEX / OPEX náklady vaší společnosti, protože zcela odpadá potřeba udržovat v provozu dvě samostatné sítě, tedy datovou a telefonní. Veškeré telefonní přístroje jsou připojeny do datové sítě, ve které jsou pro zajištění bezpečnosti a spolehlivosti obvykle odděleny do samostatné virtuální sítě (VLAN). 

Žádné poplatky za pronájem linky

Při využití běžné ISDN linky platíte paušální poplatky za pronájem kapacity této linky, které se obvykle pohybují v jednotkách tisíc a na celkovém vyúčtování se tak podílí významnou měrou. VoIP přípojka je u zákazníka realizována prostřednictvím stávající přípojky k Internetu, kterou však zatěžuje zcela minimálně (obvykle platí, že jeden telefonní hovor potřebuje cca 0,05 Mbit/s přenosového pásma v závislosti na druhu použitého kodeku). 

Modulárnost, rozšiřitelnost a nahraditelnost

U staré hardwarové telefonní ústředny je zákazník vázán na jednotlivé moduly nabízené jejím výrobcem a proto každé rozšíření, nebo změna v konfiguraci ústředny vyžaduje investici do konkrétního modulu v jednotkách až desítkách tisíc. Takové řešení je přitom velmi nákladné a to i na případné servisní zajištění, protože vyžaduje investici do záložních modulů připravených k nasazení v případě výpadku. Oproti tomu námi nabízená VoIP ústředna je počítače (serveru) se speciálně upraveným operačním systémem, na jehož základě je vytvořena kompletní platforma telefonní ústředny. V případě výpadku tak postačí přenést kopii obrazu původní diskové jednotky z našeho centrálního úložiště do nového serveru, který se tak velmi rychle stane novou telefonní ústřednou, s původní, zcela identickou konfigurací.

Přenositelnost

Pokud plánujete stěhování pobočky, přemístění výrobní haly, přestavbu výrobní linky, nebo jiné organizační změny tohoto charakteru, při staré analogové ústředně musíte vyhradit dostatek času na práci servisní organizace, která musí zajistit fyzický převod telefonní linky do zásuvky v nové lokalitě, která tak pracuje paralelně se správcem podnikové sítě, který zároveň řeší oživování nových datových zásuvek. V případě stěhování pobočky se navíc musíte připravit na složitou organizaci související s fyzickým převodem linky (a telefonních čísel) do nové lokality s operátorem, včetně případných problémů souvisejících s geografickým přidělováním telefonních čísel při stěhování linky do jiného regionu. U námi nabízeného VoIP řešení váš správce podnikové sítě jednoduše přenese původní telefonní přístroj a zapojí do určené datové zásuvky, na které předem tuto službu povolí.

Softwarové telefony

U starého telefonního systému je zákazník vázán na fyzický telefonní přístroj poskytující poměrně nízkou a jednoduše narušitelnou kvalitu zvuku, až banálně jednoduchou možnost odposlechu a velmi omezené množství funkcí (předávání, podržení, přesměrování zaznamenání hovoru, možnost vytáčení telefonního čísla kliknutím ve webovém prohlížeči atp.), jehož jedinou výhodou je nízká pořizovací cena. U VoIP telefonie můžete kromě velice široké nabídky fyzických VoIP telefonů využít i telefony softwarové, které jednoduše nainstalujete do vašeho mobilního telefonu, či tabletu. Plně podporované jsou operační systémy Google Android, Apple iOS a Windows Mobile. Kromě možnosti velmi levné komunikace ze zahraničí, kdy vám pro komunikaci postačí dostupnost dostatečně kvalitního internetového připojení, je toto řešení vhodné i pro plánované přesměrování hovoru mimo určenou dobu (typicky v případě zaměstnanců pracujícím částečně, nebo plně v režimu Home Office).

Neomezená kapacita

Zatímco u hardwarové telefonní ústředny platíte jasně danou nemalou cenu za každou novou telefonní linku, kapacita naší VoIP telefonní ústředny není nijak omezena, za jediný teoretický limit lze s nadhledem považovat výkon hostujícího serveru.

Funkce na míru zákazníkovi

U staré hardwarové ústředny nastavujete procesy podle možností telefonní ústředny, u softwarové VoIP ústředny se funkce nastavují na základě vašich potřeb. V naší ústředně jsou všechny základní funkce integrovány už v základním balíčku a lze je plně modifikovat podle potřeb zákazníka. V případě specifických požadavků jsme schopni vyvinout aplikaci přímo na míru potřebám zákazníka.