Řešení případných sporů probíhá nejdříve mimosoudně a je k nim příslušný Český telekomunikační úřad (více informací, vzory reklamací, námitek a brožury k měření rychlosti připojení a další důležité informace naleznete na www.ctu.cz). Spory mezi poskytovatelem a zákazníkem týkající se povinností uložených zákonem o elektronických komunikacích nebo na jeho základě rozhoduje v souladu s § 129 odst. 1 ZEK ČTÚ na základě návrhu kterékoliv ze stran sporu. Zákazník spotřebitel má dále právo na mimosoudní řešení jeho sporu s poskytovatelem, přičemž subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Český telekomunikační úřad (www.ctu.cz), pokud by šlo o spor kvůli službám elektronických komunikací či poštovním službám a Česká obchodní inspekce (www.coi.cz) v ostatních sporech.