Oslovil Vás obchodník se "super výhodnou" nabídkou připojení k internetu? Službou klidně i o stovku nebo dvě levnější, než je běžné, router zdarma, zřízení zdarma a klidně i modré z nebe, samozřejmě zdarma?
Jak ale poznáte férovou nabídku bez skrytých háčků? Důležité jsou detaily.
Smlouva skutečně bez závazků
MX-NET má smlouvu na dobu neurčitou, bez časového závazku. Vypovědět ji můžete kdykoliv. Po uplynutí 30denní výpovědní lhůty je smlouva ukončena a přípojka odpojena. Takto jednoduché to je. Netlačíme klienta do závazku k odběru služby na dva či více roků pod sankcí zpětného uhrazení zřízení přípojky za několik tisíc.
Není zdarma jako "zdarma"
MX-NET Vám veškerý potřebný materiál nebo hardware dodá po domluvě za jasně stanovených podmínek. Budete-li například potřebovat wifi router, stojí při objednání spolu s přípojkou jednorázově 890 Kč vč. DPH. V ceně už je i doprava, nastavení a zapojení. Nebo můžete využít svůj, je-li funkční a použitelný. Jednoduše, čistě, na rovinu. Žádné skryté platby za pronájem hardwaru, žádný další několikaletý závazek za zapůjčení zařízení "zdarma" atd.
Garantovaná měsíční cena připojení
MX-NET má měsíční cenu připojení k internetu jasně danou ve smlouvě s klientem. Dokud se s klientem písemně nedomluvíme jinak, cena připojení se nezmění. Někteří z našich prvních klientů, připojení před 19 lety, mají cenu služby pořád stejnou, ačkoliv rychlost jsme jim od té doby zvýšili několikrát.
Jednoduchá smluvní dokumentace
MX-NET má smlouvu na dvě strany, z čehož první strana je Předsmluvní shrnutí, vyžadované zákonem, všeobecné podmínky na jednu, případně ceník na tři. Nechceme Vás zahltit spoustou dokumentů, kterým laik těžko porozumí. Nic neskrýváme, nepotřebujeme tak haldy textu, do kterých bychom něco schovávali.
Rychlý servis
MX-NET je místní firma s týmem kvalifikovaných techniků, kteří se starají o provoz. Zajišťujeme nejen funkčnost naší sítě, ale také klientských přípojek. Pomůžeme Vám se špatně fungující wifi v bytě nebo velkém domě, poškozeným datovým kabelem nebo shořelým trafem. K žádnému klientovi to nemáme dále než 30 km a jsme schopni reagovat rychle a pružně. Máte se vždy na koho obrátit a domlouváte se s konkrétními lidmi. Nahlášenou poruchu jsme připraveni řešit nejpozději následující pracovní den po jejím nahlášení.
Minimální rychlost přípojky
MX-NET se klientům ve všeobecných podmínkách zavazuje, že rychlost přípojky neklesne pod 75% uváděné hodnoty. Pokud ano, považujeme to za problém, který s klientem po nahlášení řešíme. Zákon přitom vyžaduje jen 30%. My si ale klienta vážíme víc.
Zeptejte se obchodníka, jestli to umí zařídit stejně, nebo lépe a nechejte si poslat kompletní smluvní dokumentaci předem, ať si ji můžete v klidu prostudovat. V jakékoliv smlouvě uzavřené narychlo po telefonu nebo mezi dveřmi bytu se totiž může objevit nejedno překvapení.
Buďte proto opatrní.